Piraeus

2 juli 2014 - Pireas, Griekenland

Vanmorgen op tijd aangekomen in Piraeus. Het is hier echt warm. Eerst wilden we een sightseeing tour doen maar het leek ons toch te heet. We zijn langs de haven gelopen waar we heel wat koopjes konden binnenhalen. "Echte" parfum, topmerken voor 10 euro. Een Samsung s5.....very cheap ( denk vrachtwagengevalletje) horloges enz. Je kan het zo gek niet bedenken.
Vriendelijk afgeslagen, dat wel

Zopas maar weer teruggelopen. Het is te warm. Meteen maar geluncht. Heerlijke salade met kip, gebakken brood, apper peer en paprika kaas pepertjes en noem maar op. Je kunt werkelijk alles nemen waar je zin in hebt. Zoveel keus hier.....wordt straks weer afkicken.

Gistermiddag een dame ontmoet uit den Haag die het gehele 50+ appartement al heeft laten cruisen. Zelf gaat ze maandelijks en afgelopen maand had ze net een cruise naar Singapore gemaakt. Heb veel info van haar gekregen. Mooi man. Veel tips ook.

Over 3 uur varen we naar Istanbul. Bedenk dat het hier later is. Morgen krijgen we de Darnellen, lijkt me prachtig. Knap voor een groot schip om daar te kunnen varen. Om 4 uur s middags zijn we in Istanbul en blijven daar overnachten.
Zie verder de foto.'s
Van reisblog naar fotoboek